Bubblegum-burst


Kecewa :(
Monday 18 February 2013 | 10:08 | 0 Words
      Haaaaallo. Im gonna share my problem with yalls here. Hope you guys sudi baca cerita aku ni. hm here im gonna start. I dont know how to start this but im so sad, dissapointed. Everyday i'm crying. Every night, remembering you is the most thing I hate. Im tired being 'this' silent girl. Silent is the best way. Aku penat weh penat jadi macamni. Takboleh ke aku bahagia? Aku pun nak jugak jadi macam orang lain. Abang aku kata tuhan telah rancangkan benda yang baik untuk aku. hm, apa betul ke apa abang aku cakap? aku pun nak happy macam orang lain. Yeah, mmg aku happy tapi luaran aku happy. Hati aku? hati aku macam mana? Hati aku menangis weh. Aku penat lah macamni.

     Baguslah kau dah ada orang lain. Itu yang kau nak kan. Hm, aku sendiri, aku sendiri taktahu apa sebenarnya perasaan aku dekat kau. Aku berteka teki sendiri. kau bagi aku harapan. Kau still baik dengan aku apa semua and then kau couple dengan orang lain. Great! Kau berjaya buat aku sakit hati. Kau berjaya mainkan perasaan aku. Satu je aku nak cakap jangan pernah mainkan perasaan perempuan nanti kau sendiri akan kena macamtu. Or maybe anak perempuan kau bila kau dah kahwin. Hukum karma weh ingat sikit.

    Aku tak berdendam dgn kau. Aku still boleh tahan semua ni. Tapi jika kau sakit disana, disini ada penawarnya. hm i hope you read this. bye, i wish you happy.

-Past- | -New-