Bubblegum-burst


awak kenangan saya, sayang ♥
Friday 13 December 2013 | 10:29 | 0 Words
                  Hi sayang, saya rindu awak sangat sangat. Sampai termimpi mimpi saya. But, orang tua tua cakap kalau kita mimpi someone tu, means dia yang rindu kita? Am i right yang? Idk, taknak letak harapan tinggi tinggi, yes nanti merana. Sayang, tapi dia dah ada gf. Member gua pulaktu. 

*That feeling when you call me 'sayang' awh i'm just love you endlessly that time.

*"Sejujurnyaaaaa... ku tak bisaa... hidup tanpa ada zira, aku gilaa..." time ni i tgh teman yu buat kerja sri lanang. i'm swear aku rindu sangat sangat sangat time tu. how i miss us and our relationship sayang :(

*I demam and you call me 'transfomers' sebab my voice macam haram jadah sbb sakit tekak. HAHAHA xD

*I ada save gambar abang you, then you touching.. why sayang? haahaha i gurau je k. Manja sangat you ni kan? 

*You ajak i teman makan, then tak jadi makan patu kita ronda ronda gombak naik motor. Sampai ada member kita yang perasan. Aw i miss you so much.

*You pergi camping kat sekolah. And i bagi surat. Sebab you takleh pakai phone kat sana. Surat tu comel je kan? Macam i? kan kan? hehehe, ada perfume i kat surat tu. hm maybe you benci i, you dah buang agaknya :(
       
                  Sayang, how i miss you, i miss us, and sure i miss our relationship dulu. 

-Past-